Szállítás és fizetés
Szállítás
A megrendelés leadásától számított 15 percen belül e-mailben értesítjük Önt. A megrendelt árut a megrendelés beérkezése után azonnal becsomagoljuk és elküldjük neked. A feladást követően e-mailben értesítünk téged az áru elküldéséről, feltüntetve az áru pontos összegét a postaköltséggel együtt, a szállítási módot és a csomagszámot. Reálisan számolhatsz azzal, hogy csomagodat 2-5 munkanapon belül megérkezik.
Szállítási módok
A rendelésed kézbesítését Magyarország teljes területére kérheted. A szállítás módjaként választhatod: a személyes átvételt a Packeta Z-pont hálózat partner átvételi pontján vagy a GLS, DPD és a Magyar Posta futárszolgálatokkal.
Személyes átvétel a Packeta Z-point hálózatban
- A rendelésedet online nyomon követheted.
- Az átvételi pontra történt kiszállításról a mobil telefon alkalmazásán keresztül, SMS-ben, és e-mailben leszel értesítve, és ettől a pillanattól 7 nap áll rendelkezésedre a csomag átvételére.
- A rendelésedet az alkalmazásban, az SMS-ben vagy az e-mailben található jelszó segítségével veheted át.
- A szállítás általában 3 napot vesz igénybe.
DPD futárszolgálat
- Kézbesítés
- A rendelésedet online nyomon követheted.
- A csomag kézbesítéséről SMS-ben és e-mailben kapsz értesítést.
- Utánvétes fizetés esetében a vételárat készpénzben vagy kártyával közvetlenül a futárnak is kifizetheted.
- A kézbesítés általában 3 napot vesz igénybe.
GLS szállítási szolgáltatás
- Kézbesítés.
- A rendelésedet online is nyomon követheted. (https://gls-group.com/HU/en/parcel-tracking)
- A csomag kézbesítéséről SMS-ben és e-mailben kapsz értesítést.
- Utánvétes fizetés esetében a vételárat készpénzben vagy kártyával közvetlenül a futárnak is kifizetheted.
- A kézbesítés általában 3 napot vesz igénybe.
Magyar Posta
- Kézbesítés
- A csomag kézbesítéséről e-mailben kapsz értesítést.
- A kézbesítés általában 3 napot vesz igénybe.
Átvétel és reklamáció - ha a csomag átvétele során a szállítmány hibáját, sérülését vagy hiányosságát észlelik, a helyszínen azonnal kárbejelentést kell készíttetni az átvételi pont üzemeltetőjével (az üzemeltető köteles azt magánál tartani), amelyet mindkét fél aláír, és amelynek egy példányát az átvevő magánál tartja. A szállításból eredő későbbi reklamációkat nem vesszük figyelembe!
Fizetési mód
Online fizetés a GoPay keresztül
A GoPay fizetési átjáró (kapu) egy biztonságos és gyors fizetési módszer, amely online kártyás fizetéseket, gyors online fizetéseket biztosít a legtöbb bankból, beleértve az Apple Pay és a Google Pay-t is. A sikeres fizetés után azonnal megjelenik a visszaigazolás. A terméket az összeg számlánkon való jóváírása után adjuk át a szállítónak.
Fizetés utánvéttel
A rendelést a csomag átvételekor fizeted ki (készpénzben vagy kártyával a járművezetőnek).
Mi a teendő probléma esetén?
Ha a bank nem erősíti meg számunkra a kártyás fizetést, annak a következő okai lehetnek.
- A bankkártya adatai nem voltak megfelelően megadva.
- Nincs elegendő pénz a kártyádon.
- Kimerítetted az interneten keresztül történő vásárlásra megállapított összeget.
- Kártyád nem használható online fizetésre - fordulj a bankodhoz, hogy engedélyezze az ilyen típusú tranzakciókat.