A leggyakoribb kérdések
Meddig küldhetem vissza a nem megfelelő árut?
Kérjük, hogy az árut a megrendelés kézbesítésétől számított 14 napon belül küldje vissza nekünk. Az árut használatlanul, kopásnyomok nélkül kell visszaküldeni.
Hová küldhetem vissza a terméket?
Küldje el a központi raktárunkba: „VISSZAKÜLDÉS" UnderArmour.hu Frogman / 22090C FLK-Magyar Posta - Sikátorpuszta Hrsz.: 5453/18 2151 Fót Hungary (ne küldjön árut utánvéttel)
Kicserélik-e a nem megfelelő terméket?
Sajnos, termékcserét nem tudunk ajánlani, visszautaljuk a nem megfelelő termék vételárát. Ehhez a terméket a fenti címre vissza kell küldeni, mi visszautaljuk a termék vételárát és közben (vagy utána) létrehozhaod az új rendelést.
Milyen sokáig kell várnom a visszaküldött termék vételárának visszautalására?
Miután a termék megérkezett a Központi raktárunkba a vételárat 14 napon belül visszautaljuk a számládra. Mindig igyekszünk a lehető leggyorsabban elvégezni a visszautalást.
Milyen szállítási határidővel kézbesítik a megrendelt terméket?
Minden terméknél feltüntetjük a szállítási határidőt. A szállító pedig, általában, már a következő munkanap kézbesíti a csomagot. Mindig meg kell várni az e-mailt, amely minden szükséges információt tartalmaz.
Ha az Under Armour áruházban személyesen veszem át a terméket, a próba előtt ki kell fizetnem?
Nem, ha az áruházunkban vásárolsz, akkor felpróbálhatod, és majd csak azt a terméket fizeted ki, amelyik tetszik. Így, pld. Ha cipőt szeretnél vásárolni, akkor több méretűt is megrendelhetsz, és az üzletünkben felpróbálhatod.
Ki fizethetem-e a rendelésemet hagyományos utalással?
Igen, de csak a GoPay elektronikus fizetési rendszeren keresztül. A rendelés létrehozása után kattints az online fizetésre a GoPay-n keresztül és ezután pedig kattints a Banki utalás opcióra.
Hogyan győződhetek meg arról, hogy a vásárlás valóban megtörtént?
A vásárlás végén e-mailt fogsz kapni a rendelés visszaigazolásával.